18 Şubat 2014 Salı

Yves Rocher Alışverişi

18.02.2014
YVES ROCHER ALIŞVERİŞİ

Ne zaman mağzasına girsem ya da online hep bir kampanya hep bir indirim.Sürekli mutlu etmek için ellerinden geleni yapıyorlar.
Ayni zaman da tüm ürünlerinin aktif bileşeni bir bitkisel içermesi ve hayvansal içeriklerin kullanımını  reddetmesi benim için tam bir gönül rahatlığı sağlıyor.Sürekli bir şey almak istiyorum :) 

Sevgililer günü dolayısıyla parfümler de % 30 indirim vardı ben de hemen kaptım..


ROSE FRAİCHE 
Güne Bir Bahçede Uyanmak Gibi...

Her zaman Çiçek kokularına karşı bir ön yargım vardır.Çünkü başarısız yapıldığı zaman çok basit bir kokuya dönüşebiliyor.özellikle gül kokusu ama bu anlam da Yves Rocher aşmış.Hafif ama çekici yönü  gerek soft bir koku olmasına rağmen kalıcılığı ile şiddetle tavsiye ediyorum.
BOYUT: 100 ml - İndirimli fiyatı : 49 tl.

ORGANİK VANİLYA 

İştah Açan Parfüm...

Sebebsiz  yere gördükçe sıkıp mutlu olmak istediğiniz bir koku varsa işte bu :) bana keyif veriyor.Vanilya içerikli olunca acaba çok mu ağar olur diye düşünebilirsiniz.Hele benim gibi kokulara karşı hassasiyetiniz varsa ama tam kıvamında ayarlamışlar.Kullandıktan 5 saat sonra bile sosyal hayatınız da böyle değişik çok güzel bir parfüm kokusu geliyor diye iltifatlar almak isterseniz kullanınızz:):)
Boyut : 100 ml. indirimli fiyatı : 31 tl 


Roll- On deodorant 

Fransa Provence Lavantası



Eğer lavanta kokusuna bayılıyorsanız her gün bu ürünü kullanmak sizi çok mutlu edebilir fakat daha  önce hep mum roll- on kullandığım için içeriği bana fazla sıvı geldi.Ve her gün yenilemek gerekiyor.
içerik : 50 ml.

...Ve dahası: Fransa Provence bahçelerinden Lavanta içerir.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.


TRANSAT EDT. 

Okyanus Esintisi ...


Böyle cicili bicili güzel kokusu kozmetik ürünleri sadece bize içim üretilmiyor tabi kİ...Erkekler için de organik kokular üretiyor yves rocher.Ben de eşime hediye aldım ve çok sevdik kokusunu.içeriğin de biberiye ve sedir içeriyor.Ferah , canlı ama erkeksi bir koku . Gayet başarılı bir hediye olabilir.

Boyut: 75 ml. - indirimli fiyatı:59 tl.

MUTLU KALIN ...



1 yorum:

  1. Gul kokusunu uzun süre kullandim ve cok severim. Temiz ferah bir kokudur.

    YanıtlaSil